Menu

Małe czy duże stoisko targowe?

7 września 2020 - Inne
Małe czy duże stoisko targowe?

Targi są jedną z najchętniej wybieraną przez przedsiębiorców formą reklamy. Nic w tym dziwnego, to szansa dla firmy na promocję oraz możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Aby jednak osiągnąć na tym polu sukces, trzeba zaprezentować się z jak najlepszej strony. Wybór stoiska (oraz jego wielkość) musi być więc przemyślaną decyzją.

Jak zorganizować stoisko targowe?

Wzięcie udziału w branżowych targach to doskonała forma promocji. Trzeba jednak zaznaczyć, że przygotowanie się do tego wydarzenia będzie wymagało od Ciebie mnóstwa pracy oraz przemyślanej koncepcji. Musisz opracować m.in. strategię marketingową, wybrać i zająć się produkcją gadżetów reklamowych, a to dopiero początek listy zadań, która na Ciebie czeka.

Jedną z ważniejszych kwestii jest wybór i aranżacja stoiska targowego. W sytuacji, w której organizator udostępnia wyłącznie powierzchnię hali targowej i nie jest odpowiedzialny za budowę schematu stoisk, masz spore możliwości do popisu. Poniżej najpopularniejsze formy stoisk.

Lada wystawiennicza (degustacyjna)

Potencjalni klienci mogą skosztować produktów firmy oraz lepiej poznać markę.

Ścianki reklamowe

Ich wybór jest dość spory. Ciekawą opcją są ścianki w kształcie łuku. W ten sposób zaaranżujesz dużą przestrzeń i stworzysz przykuwające uwagę stanowisko.

Rollup

To jeden z najprostszych i najskuteczniejszych form promocji, w którą warto wyposażyć każde stoisko. Rollup jest łatwy w montażu i demontażu, dzięki czemu możesz go wziąć ze sobą na różne targi. Przekonaj się o tym samemu, sprawdzając rollup marki Avilo: https://www.avilo.pl/pl/3-roll-up-y.

Stojaki na ulotki

Kolejny dobry dodatek do każdego stanowiska, który możesz wykorzystać na różnych imprezach. Idealny do dystrybucji ulotek oraz innych materiałów promocyjnych.

Małe czy duże stoisko – które wybrać?

Duże czy małe stanowisko? To pytanie, które zadaje sobie wiele osób, decydujących się na promocję firmy na targach. Wbrew pozorom mniejsze stoiska nie zostaną przytłoczone przez te większe, jeżeli będziesz mieć na stoisko pomysł.

Choć trzeba przyznać, że duże stoiska mają więcej zalet. Nie tylko bardziej z zasady przykuwają uwagę, ale też ułatwiają prowadzenie swobodnych rozmów z dala od targowego hałasu. Są też często traktowane jako punkty orientacyjne, a także ułatwiają pracę hostessom i hostom.

Oczywiście, małe stoiska też mają swoje atuty. Mniejsza przestrzeń to mniejsze koszty, dzięki czemu możesz wziąć udział w większej ilości targów.

Tagi: